Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  milipalooza on Sat Apr 02, 2011 10:50 pm

1/2 jam yg lps gua sangkut kat jem di ibukota..ada keta kat dpn n Hummer(plet WT10)..so ada ruang tok gua slit plan2 sbb jem tp si HAMA ni punyala dengki x bg gua lalu siap himpit kn palang besi kat moto gua..tp mmg lembu siap nk mrh gua lg..gua mmg nk amuk da..cuma arini gua x trase nk mgamuk..tp nxtime gua jupe mmg kn laaaa..xguna btl!arghhhhhhhhh...

milipalooza
Private First Class
Private First Class

Posts : 58
Join date : 01/04/2011
Location : Klang laju ke Pj..GothicBikeVrooommm..

http://mililooza@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  isang on Sun Apr 03, 2011 8:13 pm

Dia dengki tu. Tak mampu beli motor. Twisted Evil

isang
Private First Class
Private First Class

Posts : 53
Join date : 17/03/2011
Age : 45
Location : Dong, Raub, Pahang

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  mangj on Sun Apr 03, 2011 11:17 pm

Driver tu plak nama dia Hammer...
Tau nak ketuk jer... Basketball

mangj
Specialist
Specialist

Posts : 117
Join date : 15/03/2011

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  milipalooza on Mon Apr 04, 2011 1:03 am

mangj wrote:Driver tu plak nama dia Hammer...
Tau nak ketuk jer... Basketball
name penoh dia Tan Ma Hammer..hahhaha..da terpaksa gua solek moto gua dgn stiker sbb tetanggal cat besi 2...

milipalooza
Private First Class
Private First Class

Posts : 58
Join date : 01/04/2011
Location : Klang laju ke Pj..GothicBikeVrooommm..

http://mililooza@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  karakking on Mon Apr 04, 2011 8:31 am

x faham ...
harap kete je besar, hati busuk. bukan lagi nak bukak laluan, tapi himpit plak.

karakking
Sergeant
Sergeant

Posts : 335
Join date : 16/03/2011
Age : 44
Location : Karak (KIC) - KLCC

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  ~»areff peace~» on Mon Apr 04, 2011 9:15 am

karakking wrote:x faham ...
harap kete je besar, hati busuk. bukan lagi nak bukak laluan, tapi himpit plak.

Iya lah.. nampak mmg potong Q..
tp bukan ada pape perbezaan pun..
Aku pun tak penah heran kalu aku Drv muto
potong aku masa jem.. tapi rasa geram gak sbb
diorg leh cepat sampai destinasi..
hehe..



_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  karakking on Mon Apr 04, 2011 10:19 am

~»areff peace~» wrote:
karakking wrote:x faham ...
harap kete je besar, hati busuk. bukan lagi nak bukak laluan, tapi himpit plak.

Iya lah.. nampak mmg potong Q..
tp bukan ada pape perbezaan pun..
Aku pun tak penah heran kalu aku Drv muto
potong aku masa jem.. tapi rasa geram gak sbb
diorg leh cepat sampai destinasi..
hehe..



Areff, hummer ko ke tu? Jom ikut aku masuk hutan?? Twisted Evil Twisted Evil

karakking
Sergeant
Sergeant

Posts : 335
Join date : 16/03/2011
Age : 44
Location : Karak (KIC) - KLCC

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  mie1012 on Mon Apr 04, 2011 11:04 am

bro mili humvee ni kaler itam ke? aku mcm penah nmpk kat nkve dia bwk mmg laju n tinted itam xnmpk dalam

mie1012
Specialist
Specialist

Posts : 159
Join date : 17/03/2011
Location : subang to kl

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  ~»areff peace~» on Mon Apr 04, 2011 12:38 pm

karakking wrote:
~»areff peace~» wrote:
karakking wrote:x faham ...
harap kete je besar, hati busuk. bukan lagi nak bukak laluan, tapi himpit plak.

Iya lah.. nampak mmg potong Q..
tp bukan ada pape perbezaan pun..
Aku pun tak penah heran kalu aku Drv muto
potong aku masa jem.. tapi rasa geram gak sbb
diorg leh cepat sampai destinasi..
hehe..



Areff, hummer ko ke tu? Jom ikut aku masuk hutan?? Twisted Evil Twisted Evil

Jangankan Hummer.. tayar hummer pun aku tak mampu nak beli..
huhu..

_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  milipalooza on Mon Apr 04, 2011 3:26 pm

mie1012 wrote:bro mili humvee ni kaler itam ke? aku mcm penah nmpk kat nkve dia bwk mmg laju n tinted itam xnmpk dalam
btl..kaleritam..cine(plet wt10)..muka cam bangkai..Arep bkn gua ja dia himpit n ramp...kua simpangpon slamba kua..kete lain lak kn elak..

milipalooza
Private First Class
Private First Class

Posts : 58
Join date : 01/04/2011
Location : Klang laju ke Pj..GothicBikeVrooommm..

http://mililooza@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  ~»areff peace~» on Mon Apr 04, 2011 3:42 pm

milipalooza wrote:
mie1012 wrote:bro mili humvee ni kaler itam ke? aku mcm penah nmpk kat nkve dia bwk mmg laju n tinted itam xnmpk dalam
btl..kaleritam..cine(plet wt10)..muka cam bangkai..Arep bkn gua ja dia himpit n ramp...kua simpangpon slamba kua..kete lain lak kn elak..

Zolim tol niy..
nak kena tol hummer niy..
hehe..

_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  milipalooza on Mon Apr 04, 2011 3:54 pm

~»areff peace~» wrote:
milipalooza wrote:
mie1012 wrote:bro mili humvee ni kaler itam ke? aku mcm penah nmpk kat nkve dia bwk mmg laju n tinted itam xnmpk dalam
btl..kaleritam..cine(plet wt10)..muka cam bangkai..Arep bkn gua ja dia himpit n ramp...kua simpangpon slamba kua..kete lain lak kn elak..

Zolim tol niy..
nak kena tol hummer niy..
hehe..
dia pasan ingat dia anggota CSI

milipalooza
Private First Class
Private First Class

Posts : 58
Join date : 01/04/2011
Location : Klang laju ke Pj..GothicBikeVrooommm..

http://mililooza@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  ~»areff peace~» on Mon Apr 04, 2011 4:00 pm

milipalooza wrote:
~»areff peace~» wrote:
milipalooza wrote:
mie1012 wrote:bro mili humvee ni kaler itam ke? aku mcm penah nmpk kat nkve dia bwk mmg laju n tinted itam xnmpk dalam
btl..kaleritam..cine(plet wt10)..muka cam bangkai..Arep bkn gua ja dia himpit n ramp...kua simpangpon slamba kua..kete lain lak kn elak..

Zolim tol niy..
nak kena tol hummer niy..
hehe..
dia pasan ingat dia anggota CSI

Hua hua hua..




_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  flamiyoes on Mon Apr 04, 2011 11:06 pm



huhuhu csi miami Horatio Caine yg paling aku minat.. huhuhu ada hummer tu.. tp hummer kat Msia aku tgk kaler hitam laa..

flamiyoes
Private First Class
Private First Class

Posts : 83
Join date : 22/03/2011

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  milipalooza on Mon Apr 04, 2011 11:51 pm

flamiyoes wrote:

huhuhu csi miami Horatio Caine yg paling aku minat.. huhuhu ada hummer tu.. tp hummer kat Msia aku tgk kaler hitam laa..
haa..ni la dia!!isk tp tgk kete ni lg truk kemeknya...makna kuat jgk ER6 NIH..moto gua besija clar skit...hehehe..

milipalooza
Private First Class
Private First Class

Posts : 58
Join date : 01/04/2011
Location : Klang laju ke Pj..GothicBikeVrooommm..

http://mililooza@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  ~»areff peace~» on Tue Apr 05, 2011 1:12 pm

flamiyoes wrote:

huhuhu csi miami Horatio Caine yg paling aku minat.. huhuhu ada hummer tu.. tp hummer kat Msia aku tgk kaler hitam laa..

Haha.. cekgu..
terbaik..



_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  poknik510 on Wed Apr 06, 2011 9:48 am

celako punya hama...tu laa...sesetengah pemandu kereta ni..memang jaki ngan motot besar nih...kejadian mcm ni aku pernah kena....dan aku nak bgtau korang sumerr...aku pernah baling solek moto aku kat cermin belakang kereta kerana buat aku kecut batu...bila dah buat mcm tu baru dia tau....nasib laaa....

_________________
Berilmu tanpa beramal adalah sia-sia, Beramal tanpa ilmu adalah gil!

poknik510
Sniper
Sniper

Posts : 216
Join date : 12/03/2011

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  milipalooza on Wed Apr 06, 2011 10:02 am

poknik510 wrote:celako punya hama...tu laa...sesetengah pemandu kereta ni..memang jaki ngan motot besar nih...kejadian mcm ni aku pernah kena....dan aku nak bgtau korang sumerr...aku pernah baling solek moto aku kat cermin belakang kereta kerana buat aku kecut batu...bila dah buat mcm tu baru dia tau....nasib laaa....
bgtula prasaan I pok Nik..mmg kalu ikut ATI nk gak wat tp cam MLS nk layan..

milipalooza
Private First Class
Private First Class

Posts : 58
Join date : 01/04/2011
Location : Klang laju ke Pj..GothicBikeVrooommm..

http://mililooza@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  mike on Wed Apr 06, 2011 10:28 pm

kalo ada kes cemni bole bwut laporan polis ke, bawah road bully? Rolling Eyes

mike
Sniper
Sniper

Posts : 199
Join date : 16/03/2011

http://www.facebook.com/utsmk

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  milipalooza on Wed Apr 06, 2011 10:39 pm

mike wrote:kalo ada kes cemni bole bwut laporan polis ke, bawah road bully? Rolling Eyes
ala dia bole byr..kete diapon mhl...cuma pala otak dia ja murah..

milipalooza
Private First Class
Private First Class

Posts : 58
Join date : 01/04/2011
Location : Klang laju ke Pj..GothicBikeVrooommm..

http://mililooza@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  wattaddos95 on Thu Apr 07, 2011 9:08 am

poknik510 wrote:celako punya hama...tu laa...sesetengah pemandu kereta ni..memang jaki ngan motot besar nih...kejadian mcm ni aku pernah kena....dan aku nak bgtau korang sumerr...aku pernah baling solek moto aku kat cermin belakang kereta kerana buat aku kecut batu...bila dah buat mcm tu baru dia tau....nasib laaa....


Kata2 hikmat dari Poknik....Aku setuju....Sepatutnya pemandu2 kereta ni kena berterimakasih pada kita yg naik moto......Sebabnya:.......cobak ko bayangkan semua orang naik kereta...n x der yg nk naik moto?.......Aper akan jadi dengan jalan raya?.......Rasernyer semua jln akan jd sesak se sesaknya.......Jd...kiter semua ...sedikit sebanyak telah menyelamatkan dan memudahkan orang lain disamping menyusah dan menyenangkan diri sendiri.........TAKBIRRRRRRR .......ALLAH HUAKBAR

wattaddos95
Private
Private

Posts : 26
Join date : 29/03/2011

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  yed on Thu Apr 07, 2011 12:33 pm

Rasanya Mat Hama tengah bengang sangkut dalam jem...so dia jaki ler tengok kita ni terus je jalan ke depan.

yed
Private
Private

Posts : 48
Join date : 16/03/2011
Age : 42
Location : Bangi/Seri Kembangan - KL - patah balik

http://tinyurl.com/TMProduct

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  milipalooza on Thu Apr 07, 2011 3:24 pm

2la..biala kalu da jakisgt..kalu dia bg lalupon xda ruginya..tp nk Megan punya psl..

milipalooza
Private First Class
Private First Class

Posts : 58
Join date : 01/04/2011
Location : Klang laju ke Pj..GothicBikeVrooommm..

http://mililooza@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  kunang-kunang on Fri Apr 08, 2011 9:57 am

buang solex syg la plak..kene plak kalo mangga brand xena..huhuhu...
ape brg yg bernas n practical utk baling kt diorg nie?
x pyh pecah cermin pn xpela, bg diorg tkejut sket je..hehehe Very Happy

kunang-kunang
Private
Private

Posts : 5
Join date : 30/03/2011
Age : 31
Location : Putrajaya

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  ~»areff peace~» on Fri Apr 08, 2011 10:52 am

wattaddos95 wrote:
poknik510 wrote:celako punya hama...tu laa...sesetengah pemandu kereta ni..memang jaki ngan motot besar nih...kejadian mcm ni aku pernah kena....dan aku nak bgtau korang sumerr...aku pernah baling solek moto aku kat cermin belakang kereta kerana buat aku kecut batu...bila dah buat mcm tu baru dia tau....nasib laaa....


Kata2 hikmat dari Poknik....Aku setuju....Sepatutnya pemandu2 kereta ni kena berterimakasih pada kita yg naik moto......Sebabnya:.......cobak ko bayangkan semua orang naik kereta...n x der yg nk naik moto?.......Aper akan jadi dengan jalan raya?.......Rasernyer semua jln akan jd sesak se sesaknya.......Jd...kiter semua ...sedikit sebanyak telah menyelamatkan dan memudahkan orang lain disamping menyusah dan menyenangkan diri sendiri.........TAKBIRRRRRRR .......ALLAH HUAKBAR


_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: Driver Hummer yg otak hati sbsr Hama!!

Post  Sponsored content Today at 4:40 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum