Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

View previous topic View next topic Go down

Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  rashidi on Tue Mar 29, 2011 9:56 am

Lawak la Areff,

kalau yer pun nak pakai secretary, cari la awek cun... nak tolong carik kan pun boleee... lol!

Sekali pakai Aney Morgan la.... geek

_________________
Akan ku jelajahi keseluruhan Negara Gajah Putih, berkumpulan atau bersaorangan...
PJR 3161 One and Only ER6 with Vance & Hines Exhaust in malaya.

rashidi
Commanding Officer
Commanding Officer

Posts : 207
Join date : 13/03/2011
Age : 52
Location : Ampang/KLCC/Ampang

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  ~»areff peace~» on Tue Mar 29, 2011 10:08 am

Haha.. wak kol ker..
hihi.. saya meting niy..
meting ngan forum peilang..
haha..
sowi wak..



_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  rashidi on Tue Mar 29, 2011 12:43 pm

clown clown clown
rendeer rendeer rendeer Very Happy

_________________
Akan ku jelajahi keseluruhan Negara Gajah Putih, berkumpulan atau bersaorangan...
PJR 3161 One and Only ER6 with Vance & Hines Exhaust in malaya.

rashidi
Commanding Officer
Commanding Officer

Posts : 207
Join date : 13/03/2011
Age : 52
Location : Ampang/KLCC/Ampang

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  mike on Tue Mar 29, 2011 6:42 pm

wah apa crita ni?? Rolling Eyes Laughing

mike
Sniper
Sniper

Posts : 199
Join date : 16/03/2011

http://www.facebook.com/utsmk

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  ~»areff peace~» on Wed Mar 30, 2011 11:25 am

mike wrote:wah apa crita ni?? Rolling Eyes Laughing

Citer tuk org dewasa jer mike..
haha..

_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  eejoule on Wed Mar 30, 2011 12:34 pm

~»areff peace~» wrote:
mike wrote:wah apa crita ni?? Rolling Eyes Laughing

Citer tuk org dewasa jer mike..
haha..

wak kena ajak morgan tu TTS sekali.. suh naik ngan areff..
boleh kenal kenal... hihi

eejoule
Private First Class
Private First Class

Posts : 50
Join date : 21/03/2011
Location : Telok Panglima Garang - Shah Alam

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  pokmberk on Wed Mar 30, 2011 2:04 pm

~»areff peace~» wrote:
mike wrote:wah apa crita ni?? Rolling Eyes Laughing

Citer tuk org dewasa jer mike..
haha..

cucita...cucita....cucita....nak tau nih...

pokmberk
Corporal
Corporal

Posts : 210
Join date : 14/03/2011
Location : AU3, Kuala Lumpur

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  luncai on Fri Apr 01, 2011 6:02 am

mustii lawa kan seketari en areff ni kan kan... sunny

luncai
Specialist
Specialist

Posts : 161
Join date : 13/03/2011
Age : 33
Location : melaka

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  rashidi on Fri Apr 01, 2011 8:49 am

Kisahnya;

Rashidi : (call henfon Areff) hello reff... ko kat mana..?
Suara dari henfon : Aloo encik, Tuan Areff ada meeting la, encik mau cakap sama dia ka...?
Rashidi : aha... lu sapa, ini areff punya henfon kan...?
Suara dari henfon : Aloo encik, SAYA MORGAN, TUAN AREFF PUNYA SECRETARY... nanti saya kasi tau sama dia...

Gitu lah ceritanya... lol!

_________________
Akan ku jelajahi keseluruhan Negara Gajah Putih, berkumpulan atau bersaorangan...
PJR 3161 One and Only ER6 with Vance & Hines Exhaust in malaya.

rashidi
Commanding Officer
Commanding Officer

Posts : 207
Join date : 13/03/2011
Age : 52
Location : Ampang/KLCC/Ampang

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  pokmberk on Fri Apr 01, 2011 9:45 am

rep, ada macam Morgan Fairchild ke? Aku pun nak tel dia...

pokmberk
Corporal
Corporal

Posts : 210
Join date : 14/03/2011
Location : AU3, Kuala Lumpur

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  ~»areff peace~» on Fri Apr 01, 2011 1:33 pm

rashidi wrote:Kisahnya;

Rashidi : (call henfon Areff) hello reff... ko kat mana..?
Suara dari henfon : Aloo encik, Tuan Areff ada meeting la, encik mau cakap sama dia ka...?
Rashidi : aha... lu sapa, ini areff punya henfon kan...?
Suara dari henfon : Aloo encik, SAYA MORGAN, TUAN AREFF PUNYA SECRETARY... nanti saya kasi tau sama dia...

Gitu lah ceritanya... lol!

Haha.. ada lagi penjelasannye..
Hp aku klu tak berjawab,aku dived kan hp budak aku..
budak aku tu staf akulah.. jadi klu ada pape hal penting,
aku tak sempat nak jwb,dia lah yg jwbkan..
so sume kol tak terlepas begitu saja,melainkan
dia pulak yg tak jwb dived kol tu..
hehe..

_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: Saya punya nama Morgan; Areff punya secretary....

Post  Sponsored content Today at 1:17 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum