ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

View previous topic View next topic Go down

ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  acoustic_energy on Mon Mar 28, 2011 10:18 am

memang power la..




_________________
www.wellnessshops.net

acoustic_energy
Sniper
Sniper

Posts : 145
Join date : 11/03/2011
Age : 47
Location : PJ>KL>PJ

http://www.wellnessshops.net

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  poknik510 on Mon Mar 28, 2011 10:35 am

eh..tu baru asas jerr tu....lebih lagi pun org dah buat....hehehe...kalau ngan zceben....aku pun berani buat...hahahahaha....

poknik510
Sniper
Sniper

Posts : 216
Join date : 12/03/2011

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  ~»areff peace~» on Mon Mar 28, 2011 5:47 pm

Hehe.. ni lah pemandu Malaysia yg berhemah..
haha..

_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  paiz#16 on Mon Mar 28, 2011 9:14 pm

nie klu jatuh kan menyusahkan org nk kutip mamat nie plak..

adoyai..

paiz#16
Maintenance Staff

Posts : 188
Join date : 12/03/2011
Location : GOMBAK - SHAH ALAM

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  mike on Mon Mar 28, 2011 10:58 pm

foooooookokkeongggggggg~~~ Shocked

mike
Sniper
Sniper

Posts : 199
Join date : 16/03/2011

http://www.facebook.com/utsmk

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  optimus on Mon Mar 28, 2011 11:25 pm

Beringat sebelum terkena.....mmg nampak cool tapi kalau dah masuk spital tak da coolnya.....harap beringat bukan sy doakan dia masuk spital.....sekadar iktibar....

optimus
Private
Private

Posts : 23
Join date : 15/03/2011

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  wattaddos95 on Tue Mar 29, 2011 7:49 am

acoustic_energy wrote:memang power la..




Yg ni bukan lawak........Kalau dh tergolek ...menyusahkan orang nk bawak....
Jangan lakukan aksi ini samada ...dirumah...diskolah.....atau dimana2 Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

wattaddos95
Private
Private

Posts : 26
Join date : 29/03/2011

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  adly80 on Tue Mar 29, 2011 10:18 am

wattaddos95 wrote:
acoustic_energy wrote:memang power la..




Yg ni bukan lawak........Kalau dh tergolek ...menyusahkan orang nk bawak....
Jangan lakukan aksi ini samada ...dirumah...diskolah.....atau dimana2 Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Mamat ni mmg menempah maut..klau nak wat lawak ni kat sarkis bole la..bole wat skali ngan beruang jd pillion dia.. lol!

_________________
I hate chicken strips.. No No

H/P: 0192020907
BBPIN: 22E98216

adly80
Sergeant
Sergeant

Posts : 315
Join date : 10/03/2011
Age : 36
Location : Gombak

http://pielangbikers.forumms.net

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  ~»areff peace~» on Fri Apr 01, 2011 2:20 am

Membahayakan diri lorr..

_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  ~»areff peace~» on Fri Apr 01, 2011 2:20 am

Membahayakan diri lorr..

_________________
~»Sebaik-baik manusia adalah tidak menyusahkan orang lain~»
~»Hendak berlayar ke Pulau Betong,Sambil mencuba labuhkan pukat.
Bulat air kerana pembetong,Bulat manusia kerana muafakat~»
~»Anak rusa masuk ke taman,Puas sudah orang memburu.
Kalau muda jadikan TEMAN,Yang tua jadikan GURU~»

~»areff peace~»
Sniper
Sniper

Posts : 1088
Join date : 16/03/2011
Location : TJG.KRG-DSR.UTAMA-DSR.DAMAI ~»019-3158384~»

Back to top Go down

Re: ada siapa2 brani buat lawak cam niy...

Post  Sponsored content Today at 1:17 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum