PB TRACKDAY

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Bilakah masa yg sesuai utk buat PB TRACKDAY?

34% 34% 
[ 13 ]
8% 8% 
[ 3 ]
16% 16% 
[ 6 ]
8% 8% 
[ 3 ]
5% 5% 
[ 2 ]
24% 24% 
[ 9 ]
3% 3% 
[ 1 ]
2% 2% 
[ 1 ]
 
Total Votes : 38

Re: PB TRACKDAY

Post  NCJ on Sat Apr 16, 2011 12:01 pm

Nampak gayanye masih ramai yang belom mengundi...

SILA KEMUKAKAN PANDANGAN ANDA SAMADA TAHUN INI ATAU TAHUN DEPAN....RASE2NYE APIP ADE PERANCANGAN DENGAN PIHAK SIC TAHUN NI....TP X SURE BULAN BRAPE....BULAN 5 KE 6 NTAH....

FEEDBACK DARI ANDA AMAT DIHARGAI.

_________________
FIRDAUS ABU BAKAR
h/p:0126378831(1) 0162209583(2) BB pin:235BFF44
Im too small here!!!

NCJ
Sniper
Sniper

Posts : 126
Join date : 11/03/2011
Age : 33

Back to top Go down

Re: PB TRACKDAY

Post  senja_istawana on Sat Apr 16, 2011 12:56 pm

er6nwan wrote:jeng....jeng...jeng....otomen masuk mengadap

cite byk tak de...kalau setakat nak poll tgk sapa dah sedia siapa belum, tidak menjawab segala pertanyaan....ayuh kite list kan nama yg benar2 ingin mencuba SIC....seperti yg pernah saya katakan pada tingkap sebelah...kite bukan nak berlumba...cuma nak rasa dan syer experience berada di SIC je....
oleh itu pada sesiapa yg berhajat.....sila lah....senaraikan nama anda Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Dengan ini saya seperti nickname di bawah, sedia mengikuti/menyertai dan memberi komitmen kepada event ini, sekiranya tarikh dan masa yg sesuai dgn saya, bagi menjayakan event PB Trackday pada tahun ini.

Sain berdarah....

1.er6nwan
2.NCJ
3.Ayie
4.senja lai lai lai...
5.
6.
7.
8.
9.
10.

_________________
senja
one ate for two
0123494444



senja_istawana
Sniper
Sniper

Posts : 169
Join date : 14/03/2011
Age : 44
Location : shah alam

Back to top Go down

Re: PB TRACKDAY

Post  acap lubon on Thu Apr 21, 2011 11:56 am

senja_istawana wrote:er6nwan wrote:jeng....jeng...jeng....otomen masuk mengadap

cite byk tak de...kalau setakat nak poll tgk sapa dah sedia siapa belum, tidak menjawab segala pertanyaan....ayuh kite list kan nama yg benar2 ingin mencuba SIC....seperti yg pernah saya katakan pada tingkap sebelah...kite bukan nak berlumba...cuma nak rasa dan syer experience berada di SIC je....
oleh itu pada sesiapa yg berhajat.....sila lah....senaraikan nama anda Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Dengan ini saya seperti nickname di bawah, sedia mengikuti/menyertai dan memberi komitmen kepada event ini, sekiranya tarikh dan masa yg sesuai dgn saya, bagi menjayakan event PB Trackday pada tahun ini.

Sain berdarah....

1.er6nwan
2.NCJ
3.Ayie
4.senja lai lai lai...
5.Acap Lubon (insyaAllah kalo xde aral)...lg cepat lagi bagus>>hahaha Twisted Evil
6.
7.
8.
9.
10.

acap lubon
Private
Private

Posts : 12
Join date : 13/03/2011
Age : 31
Location : Serdang

Back to top Go down

Re: PB TRACKDAY

Post  ayern on Thu Apr 21, 2011 8:37 pm

er6nwan wrote:jeng....jeng...jeng....otomen masuk mengadap

cite byk tak de...kalau setakat nak poll tgk sapa dah sedia siapa belum, tidak menjawab segala pertanyaan....ayuh kite list kan nama yg benar2 ingin mencuba SIC....seperti yg pernah saya katakan pada tingkap sebelah...kite bukan nak berlumba...cuma nak rasa dan syer experience berada di SIC je....
oleh itu pada sesiapa yg berhajat.....sila lah....senaraikan nama anda Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Dengan ini saya seperti nickname di bawah, sedia mengikuti/menyertai dan memberi komitmen kepada event ini, sekiranya tarikh dan masa yg sesuai dgn saya, bagi menjayakan event PB Trackday pada tahun ini.

Sain berdarah....

1.er6nwan
2.NCJ
3.Ayie
4.senja lai lai lai...
5.Ayern <---- wajib pakai racing suit ke??
6.
7.
8.
9.
10.

ayern
Private
Private

Posts : 7
Join date : 31/03/2011
Age : 30
Location : shah alam

Back to top Go down

Re: PB TRACKDAY

Post  ed faiz on Thu Apr 28, 2011 9:23 am

ayern wrote:er6nwan wrote:jeng....jeng...jeng....otomen masuk mengadap

cite byk tak de...kalau setakat nak poll tgk sapa dah sedia siapa belum, tidak menjawab segala pertanyaan....ayuh kite list kan nama yg benar2 ingin mencuba SIC....seperti yg pernah saya katakan pada tingkap sebelah...kite bukan nak berlumba...cuma nak rasa dan syer experience berada di SIC je....
oleh itu pada sesiapa yg berhajat.....sila lah....senaraikan nama anda Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Dengan ini saya seperti nickname di bawah, sedia mengikuti/menyertai dan memberi komitmen kepada event ini, sekiranya tarikh dan masa yg sesuai dgn saya, bagi menjayakan event PB Trackday pada tahun ini.

Sain berdarah....

1.er6nwan
2.NCJ
3.Ayie
4.senja lai lai lai...
5.Ayern <---- wajib pakai racing suit ke??
6.ed faiz
7.
8.
9.
10.

ed faiz
Private
Private

Posts : 1
Join date : 18/03/2011
Age : 34
Location : seremban 2

Back to top Go down

Re: PB TRACKDAY

Post  Sponsored content Today at 4:42 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum